Facebook:

LinkedIn:

Zadzwoń do nas! + (48) 881 405 405 lub 62 72 32 013

Zdalny support

Wykorzystaj lepiej swój czas i pieniądze

Zobacz jak możesz zaoszczędzić.

Zgrywanie kontaktów

Gdy zmieniamy telefon zawsze pojawia się ten sam problem – brak kontaktów. Nawet jeśli zgramy je na kartę sim, mogą łatwo ulec uszkodzeniu, a w efekcie bardzo namieszać. Poza tym cała procedura może być myląca i czasochłonna. Kontakty to największy kapitał jaki posiadasz. Przyzna to każdy człowiek sukcesu, przedsiębiorca, czy zwykły człowiek wychodzący po prostu z domu. Kontakty i dobre relacje pozwolą Ci osiągnąć więcej, ale też odbić się od dna w kryzysowym momencie.

Konfiguracja ustawień

Coś nie działa? MMS-y nie dochodzą? Internet nie łączy pomimo wykonania konfiguracji? Co wtedy zrobić? Oddać urządzenie do serwisu? Być może znajdziemy prostsze rozwiązanie i to zdalnie!

Utrata danych

Około 65 procent przypadków utraty danych z urządzeń mobilnych jest wynikiem fizycznych uszkodzeń. Utratę danych powodują również uszkodzenia logiczne, w tym błędy oprogramowania, blokady haseł czy problemy związane z aktualizacją systemu operacyjnego – podsumowuje Paweł Odor z Kroll Ontrack. Do najczęściej utraconych z urządzeń mobilnych informacji należą zdjęcia, materiały video, dane kontaktowe, a także notatki i wiadomości tekstowe.

Oszczędność czasu

Aby skorzystać ze zdalnej pomocy naszego specjalisty nie musisz wychodzić z domu. Oszczędzasz czas, a także pieniądze, które straciłbyś na dojazd do serwisu. Pomożemy Ci zdalnie, obojętnie gdzie będziesz!

Wsparcie w obsłudze telefonu

Rozwiąż swój problem z telefonem bez wychodzenia z domu

Czy zdarzyło się, że miałeś problem ze swoim telefonem? Nie wiedziałeś, w jaki sposób przenieść wszystkie kontakty, maile, czy zdjęcia do nowego urządzenia? Czy zdarzyło się kiedyś, że nie mogłeś skonfigurować usługi MMS? Lub że nie mogłeś się połączyć z siecią wifi? A może miałeś problem z zainstalowaniem potrzebnych aplikacji? Jak sobie wtedy poradziłeś? Szukałeś pomocy u sprzedawcy telefonu? Może u znajomego, który „zna się na rzeczy”? Ile czasu i nerwów na to straciłeś? Czy wiesz, że w świecie obecnych technologii nie musisz nawet wychodzić z domu, aby poradzić sobie z podobnymi problemami? Rozwiązaniem jest ZDALNA POMOC. To nowa usługa w naszej ofercie, która pozwoli Ci zaoszczędzić czas i swoje nerwy. Wystarczy dostęp do internetu, aby specjalista w dziedzinie IT rozwiązał Twój problem „od ręki”!

 

Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie Klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego telefonu jednemu z naszych serwisantów.

Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi. Połączenie zdalne realizowane jest wyłącznie za Twoją zgodą i polega na udostępnieniu podglądu ekranu naszemu specjaliście. Przez cały czas trwania połączenia widzisz czynności wykonywane przez naszego pracownika na Twoim telefonie i w każdej chwili możesz zadać mu pytanie lub przerwać. (istnieje także możliwość rozmowy głosowej oraz połączenia video!)

 

Po zakończeniu usługi nie mamy możliwości powtórnego połączenia się z komputerem bez Twojej wiedzy i zgody.

Opiekun GSM to doświadczenie w zdalnym zarządzaniu  telefonami w Twojej firmie

Sprawdź, co zyskujesz podejmując współpracę:

Bezpieczeństwo

Przenieś bezpiecznie dane do nowego telefonu

Czas

Pomoc specjalisty skraca czas rozwiązania problemu

Wygoda

W każdym miejscu bez wychodzenia z domu

Grafika użyta podstronie: Designed by Freepik